CasinoIn Online Casino Review - FAQ

Age Limit
CasinoIn
CasinoIn is not available in your country. Please try:
Betaalmethoden
SkrillMasterCardVisaNeteller
Trusted by
Curacao

FAQ

Lees de verzameling veelgestelde vragen die door onze casino-experts is onderzocht.

Welke spellen kan ik spelen bij CasinoIn?

CasinoIn biedt een overvloed aan verschillende spellen die je kunt spelen. Dus wat je ook proeft in games, we zijn er zeker van dat je iets kunt vinden dat je leuk vindt. Je kunt games spelen van enkele van de meest populaire softwareleveranciers en tegelijkertijd ook van enkele van de minder bekende.

Is het veilig om in het casino te spelen?

Ja, je kunt er zeker van zijn dat CasinoIn alle nodige maatregelen heeft genomen om hun klanten en hun product te beschermen. Ze gebruiken de nieuwste coderingstechnologie om ervoor te zorgen dat zowel uw persoonlijke als financiële gegevens veilig zijn.

Kan ik in cryptovaluta storten?

Ja, u kunt cryptocurrencies zoals Bitcoin, Ethereum en Litecoin gebruiken om geld op uw account te storten.

Kan ik games spelen met mijn smartphone?

CasinoIn heeft een mobiel platform waarmee u toegang krijgt tot het casino met uw draagbare apparaat. U kunt een app downloaden of u kunt met uw browser inloggen op uw account. Wat je ook kiest, we zijn er zeker van dat je het leuk zult vinden om in het casino te spelen.

Kan ik geld opnemen in bitcoin?

U kunt zowel geld op uw account storten met behulp van cryptocurrency, als u kunt ook geld opnemen.

Kan ik vanuit de VS toegang krijgen tot het casino?

Helaas worden op dit moment spelers uit de VS niet geaccepteerd om in het casino te spelen. We hopen dat dit in de toekomst zal veranderen.

Kan ik echt geld winnen als ik in cryptocurrency stort?

Ja, als je met een cryptocurrency speelt, kun je echt geld winnen.

Moet ik een account aanmaken om bij het casino te spelen?

Als je bij CasinoIn voor echt geld wilt spelen, moet je een account aanmaken. Dit is een zeer eenvoudige procedure die slechts een paar minuten van uw tijd in beslag neemt en u zult zeer binnenkort uw account hebben.

Wat gebeurt er als ik mijn inloggegevens vergeet?

Het is mogelijk om je inloggegevens te vergeten, maar hier hoef je je geen zorgen over te maken. U kunt uw wachtwoord eenvoudig herstellen door naar de inlogpagina te gaan en op de link 'Wachtwoord vergeten' te klikken.

Krijg ik een aanmeldingsaanbieding als ik een account aanmaak?

De eerste keer dat u zich aanmeldt voor een account en uw eerste storting doet, ontvangt u een genereus welkomstaanbod. Dit is een geweldige kans die je moet grijpen, want de bonusfondsen zullen je saldo verbeteren en je in staat stellen om je gameplay te verlengen.

Kan ik Trustly gebruiken om geld op mijn rekening te storten?

Helaas is Trustly niet beschikbaar bij CasinoIn. Er zijn andere betalingsmethoden die u kunt gebruiken om geld op uw account te storten en uw winsten op te nemen, en we zijn er zeker van dat u er een zult vinden die voor u geschikt is.

Waar vind ik de voorwaarden van de welkomstbonus?

Wanneer u op het tabblad 'Promoties' klikt, ziet u de welkomstbonus en moet u op de knop 'Meer informatie' klikken en kunt u hier alle benodigde informatie vinden.

Kunnen spelers uit Rusland een account aanmaken?

Spelers uit Rusland kunnen zich niet alleen registreren voor een account, maar ze kunnen zelfs hun moedertaal gebruiken.

Welke spellen kan ik spelen in het casino?

Bij CasinoIn kun je meer dan 4000 verschillende spellen vinden om te spelen en ze voegen constant nieuwe titels toe. Dit betekent dat je zeker geen gebrek aan keuze zult hebben als je eenmaal lid bent van de CasinoIn-familie. De meest populaire spellen hier zijn de videoslotspellen en het is geen verrassing dat dit degenen zijn die het grootste aantal spellen dekken.

Roulette is het meest populaire spel als het gaat om de categorie tafelspellen. En het goede nieuws is dat het casino verschillende variaties van hetzelfde biedt, dus als je er een fan van bent, kun je uren en uren genieten van het verkennen van het casino.

Kan ik mijn transactiegeschiedenis bekijken?

Je kunt altijd je transactiegeschiedenis bijhouden bij CasinoIn. Het enige dat u hoeft te doen, is in te loggen op uw account en naar het veld 'Mijn account' te gaan. Daar vind je alle nodige informatie die je moet weten.

Moet ik de software downloaden op mijn computer?

Het downloaden van de casinosoftware behoort tot het verleden. Nu heb je gemakkelijk toegang tot het casino met je browser en hoef je de software niet te downloaden.

Hoe weet ik of er nieuwe promoties beschikbaar zijn?

Je krijgt elke keer een melding van het casino als er een promotie op je wacht.

Wie kan lid worden van de site en spelen in het casino?

Het casino is erg streng over wie toegang heeft tot hun website. U moet meerderjarig zijn om te mogen gokken en u moet uit een land komen waar gokken legaal is.

Waar kan ik de downloadlink voor de mobiele app vinden?

Wanneer u de casinosite opent, moet u naar de onderkant van de pagina scrollen waar u de logo's kunt zien. Een van de logo's is voor Android en de andere is voor iOS. Klik op het logo dat bij u past en installeer de app op uw apparaat.

Kunnen spelers uit India lid worden van het casino?

Ja, spelers uit India zijn welkom om lid te worden van het casino en alle spellen te spelen die het casino te bieden heeft. Bovendien kunt u ook Indiase roepies storten.

Kan ik meer dan één bonus claimen?

U kunt slechts één actieve bonus in uw account hebben. Zodra u aan de inzetvereisten van een bonus voldoet, kunt u een andere claimen.

Hoeveel kan ik inzetten als ik een actieve bonus heb?

Het maximale bedrag dat u kunt inzetten wanneer u een actieve bonus op uw account heeft, is beperkt tot $10. Als u boven dit bedrag inzet, telt dit niet mee voor het voldoen aan de inzetvereisten.

Zijn er kosten verbonden aan opnames?

Als u opnamekosten wilt vermijden, moet u eenmaal per 24 uur een opname doen. Als u gedurende de dag meer opnames doet, wordt er een commissie van 5% toegepast voor elke opname die u doet.

Mijn bonus is niet bijgeschreven. Waarom is dat zo?

Als u uw bonus niet hebt ontvangen, heeft u waarschijnlijk de bonuscode niet ingevoerd of is er mogelijk een opname in verwerking. Als dit allemaal niet is gebeurd, raden we u aan contact op te nemen met de klantenondersteuning zodat zij het probleem kunnen onderzoeken.

Moet ik de mobiele app downloaden om te spelen?

Je hoeft de mobiele app niet te downloaden om toegang te krijgen tot het casino als je dat niet wilt. Je hebt toegang tot het casino via je browser, en spelers geven er de voorkeur aan op deze manier omdat de app ruimte inneemt op je draagbare apparaat.

Hoe lang duurt het om een opname te doen?

Zodra u een opname aanvraagt, zal het casino uw opname binnen 24 uur verwerken. Zodra de opname is vrijgegeven, hangt dit af van de betaalmethode die u gebruikt. Sommige betaalmethoden bieden directe opnames, terwijl andere tot 5 dagen kunnen duren.

Moet ik de welkomstaanbieding van het casino activeren?

Het enige dat u hoeft te doen om het welkomstaanbod te ontvangen, is een nieuw account aan te maken en uw eerste storting te doen. Zodra uw storting is gelukt, wordt het bonusgeld automatisch aan uw account toegevoegd.

Biedt het casino een bonus zonder storting?

Op dit moment biedt CasinoIn geen bonus zonder storting. Als ze in de toekomst een bonus zonder storting toevoegen, wordt u hiervan op de hoogte gebracht.

Hoe contact opnemen met CasinoIn?

Als je hulp nodig hebt, kun je altijd contact opnemen met CasinoIn via de Live Chat-functie, wat de handigste manier is. Je kunt het casino ook een e-mail sturen op support@casinoin.io.

Hoe krijg je gratis spins bij het casino?

Je kunt gratis spins krijgen als je lid wordt van CasinoIn als onderdeel van de welkomstaanbieding. Het enige wat je hoeft te doen is je eerste storting te doen en de gratis spins worden bijgeschreven op je account. Je ontvangt 60 gratis spins gedurende 4 weken, 15 gratis spins per week. Er worden af en toe gratis spins aangeboden als onderdeel van een promotie, bijvoorbeeld wanneer er een nieuw spel wordt gelanceerd. Je krijgt een melding wanneer er iets op je wacht, of als je niets wilt missen moet je af en toe naar de Promoties pagina gaan.

Kan ik Bitcoin Games spelen in het casino?

Bitcoin is een van de meest populaire cryptocurrencies ter wereld en het is geen verrassing dat het casino zijn spelers aanbiedt om stortingen en opnames te doen met behulp van deze betalingsmethode.

Waarom is er geen mobiele bonus als er een app is?

Op dit moment biedt CasinoIn geen speciale bonus voor spelers die hun mobiele platform gebruiken. Je kunt nog steeds profiteren van de welkomstbonus met je mobiel, en in de toekomst zullen ze misschien een speciale bonus ontwikkelen voor mobiele gebruikers.

Kan ik de welkomstbonus claimen zonder een storting te doen?

Je moet een storting doen om de welkomstbonus bij CasinoIn te claimen. Er is op dit moment ook geen no-deposit aanbieding en als dit in de toekomst verandert, word je hiervan op de hoogte gebracht.

Hoe de casinobonus opnemen?

U kunt uw gewonnen bonus opnemen, maar u moet eerst aan de inzetvereisten voldoen.

Is het veilig om te spelen bij CasinoIn?

CasinoIn is een gelicentieerd casino en daarom is het een legitiem platform om te gokken. U kunt erop vertrouwen dat al uw persoonlijke en financiële informatie veilig is, zodat u geld kunt overmaken zonder dat u zich ergens zorgen over hoeft te maken.

Total score8.7
Voors

Snelle casinofeiten

Year foundedYear founded: 2020
BetaalmethodenBetaalmethoden (16)
AstroPay
BitcoinCredit Cards
Crypto
Debit Card
Diners Club InternationalEcoPayz
Interac
JCB
MasterCardNeosurfNeteller
Prepaid Cards
SkrillVisa
Visa Electron
BonussenBonussen (6)
LandenLanden (20)
Azerbeidzjan
Brazilië
Bulgarije
China
Duitsland
Finland
Griekenland
Hongarije
India
Japan
Kazachstan
Noorwegen
Oekraïne
Oezbekistan
Polen
Portugal
Rusland
Turkije
Verenigde Arabische Emiraten
Zuid-Korea
LicentiesLicenties (1)
SoftwareSoftware (15)
SpellenSpellen (10)
TalenTalen (23)
Arabisch
Azerbeidzjaans
Bulgaars
Chinees
Duits
Engels
Fins
Grieks
Hebreeuws
Hongaars
Italiaans
Japans
Kazachs
Koreaans
Nederlands
Noors
Oekraïens
Pools
Portugees
Roemeens
Russisch
Spaans
Turks
Typen ondersteuningTypen ondersteuning (2)