18+ | Speel Verantwoord | Voorwaarden zijn van toepassing
De antwoorden op de meest gestelde vragen over Gratorama hebben we verzameld in onze FAQ.
Elk casino gebruikt cookies om u een betere service te bieden door uw bezoek te personaliseren. Er worden geen cookies gebruikt om uw persoonlijke gegevens op te slaan.
Het casino gebruikt cookies om uw inlogstatus bij te houden, net als een voorzorgsmaatregel om uw privacy te beschermen. Dit is hoe u cookies kunt inschakelen, afhankelijk van de browser die u gebruikt.
Als u Internet Explorer 8.x gebruikt, moet u het volgende doen::
Als u Internet Explorer 6.x en 7.x gebruikt, moet u het volgende doen::
Als u Mozilla Firefox gebruikt, moet u het volgende doen::
Als u Opera 7+ gebruikt, moet u het volgende doen::
Als u Safari gebruikt, moet u het volgende doen:
Het systeem van het casino is zo ontworpen dat spelers worden beschermd tegen ongerechtvaardigd verlies. Als u een weddenschap plaatst en op Nu spelen drukt, maar u ondervindt een technische storing, dan wordt de ronde automatisch door het systeem gespeeld.
Zodra u uw internetverbinding weer heeft, kunt u inloggen op uw account en de uitkomst van uw weddenschap zien wanneer u op de knop 'Gamegeschiedenis' klikt.
Als u het @-teken wilt gebruiken, moet u een bepaalde toetsenbordcombinatie gebruiken, afhankelijk van uw toetsenbordtaal.
Wanneer je probeert om account aanmaken en je blijft het bericht ontvangen dat de gebruikersnaam al bestaat, dan is het zeer goed mogelijk dat een andere klant dezelfde gebruikersnaam eerst heeft gebruikt. Probeer dus een andere gebruikersnaam in te voeren.
Er is ook een andere mogelijkheid, misschien heb je al een account aangemaakt en weet je het juiste wachtwoord om in te loggen niet meer. Als dat het geval is, moet je proberen je wachtwoord te herstellen.
Het is mogelijk om uw gebruikersnaam en wachtwoord te herstellen. Om dat te doen moet je Neem contact op met de klantenservice en zij zullen u door het proces leiden.
Ik krijg steeds de melding 'Ongeldige gebruikersnaam en wachtwoord'. Wat moet ik doen?
Als u dit bericht ontvangt, is het zeer goed mogelijk dat u probeert in te loggen op uw account met een onjuiste gebruikersnaam en wachtwoord. Er zijn een aantal dingen die u moet doen in dit soort gevallen:
Als het probleem zich blijft voordoen nadat u alles hebt gedaan wat hierboven is vermeld, moet u contact opnemen met de klantenondersteuning en de agenten laten onderzoeken wat er met uw account gebeurt.
Ja, het is mogelijk om uw opname te annuleren terwijl de status nog in behandeling is. Als de status Goedgekeurd of Geannuleerd is, kunt u niets doen.
Meer over Gratorama terugtrekking
Je moet toevoegen promo@gratorama.com eerst naar uw adresboek of lijst met veilige afzenders. De reden hiervoor is dat sommige internetproviders e-mails blokkeren van afzenders waarvan de e-mailadressen niet op de lijst van de ontvangers staan. Om dat te doen, moet u deze stappen volgen:
Voor Live / Hotmail / MSN doe de volgende dingen::
Als u Microsoft Outlook gebruikt, moet u het volgende doen::
Als u Mozilla Thunderbird gebruikt, moet u het volgende doen::
Als u Gmail gebruikt, moet u het volgende doen::
Als u de klassieke versie van Yahoo Mail gebruikt, moet u het volgende doen::
Als u Yahoo Mail de nieuwere versie gebruikt, moet u het volgende doen::
Als u AOL gebruikt, moet u het volgende doen::
Ja, u kunt uw nieuwe e-mailadres heel eenvoudig bijwerken. Selecteer E-mail wijzigen in het menu en typ de volgende informatie in:
Nadat u alle gegevens heeft ingevuld, ziet u de melding 'E-mail succesvol gewijzigd'. Als u de e-mail niet ontvangt, moet u uw spammap controleren.
Ja, u kunt uw wachtwoord op elk gewenst moment wijzigen. We raden je trouwens aan om voor je eigen veiligheid af en toe je wachtwoord te wijzigen. Selecteer in het menu Wachtwoord wijzigen en typ de volgende informatie in:
Als je alle gegevens hebt ingevuld, zou je een bericht moeten krijgen 'Wachtwoord succesvol veranderd'
Elke keer dat u met de Customer Agents wilt praten, moet u op de '_Chat_' knop en je zult een chatvenster zien openen.
Als het niet wordt geopend, moet u ervoor zorgen dat uw pop-upblokkering het niet blokkeert. Het goede nieuws is dat je nog steeds kunt blijven spelen terwijl je praat met een ondersteuningsmedewerker.
Als ze toevallig allemaal in gesprek zijn met andere klanten, kunt u uw e-mailadres of telefoonnummer achterlaten en zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.
De bonus zonder storting is beschikbaar wanneer u zich voor het eerst aanmeldt voor een account bij Gratorama.
Klik voor informatie over Gratorama-bonussen.
Comp-punten zijn slechts een kleine beloning die u van het casino ontvangt elke keer dat u speelt. Voor elke $10 die je inzet ontvang je 1 comp punt en het maakt niet uit of je met bonusgeld of met echt geld speelt.
Zodra je 100 comp-punten hebt verzameld, wissel je ze in bij de kassier en kun je ze later gebruiken om op alle spellen in te zetten.
Onder de Play Now-knop ziet u de Auto-knop en wanneer u erop klikt, opent u het Autoplay-vak.
Hier kun je het aantal spellen kiezen dat je wilt spelen door op een van de knoppen te klikken en het systeem begint te spelen zodra je op een nummer klikt.
Je kunt autoplay op elk gewenst moment stoppen en je hoeft niet te wachten tot het is afgelopen. Klik gewoon op de 'Stop'-knop en de autoplay stopt nadat het spel is afgelopen.
De autoplay-functie wordt ook geleverd met enkele geavanceerde instellingen. Als je de geavanceerde instellingen gebruikt, geef je het spel de opdracht om te stoppen in een van de volgende situaties:
'Elke wedstrijd wint' – Als u deze optie kiest, stopt het spel zodra u wint, ongeacht of de prijs is gewonnen.
'Enkele overwinning overtreft' – Als je voor deze optie kiest, stopt de autoplay zodra je een prijs wint die hoger is dan een bepaald bedrag. Jij bepaalt dat bedrag vooraf.
'Saldo gedaald met' – Als u voor deze optie kiest, stopt de autoplay als uw saldo met een bepaald bedrag daalt. Jij bepaalt het bedrag.
'Saldo verhoogd met' – Als u voor deze optie kiest, stopt de autoplay als uw saldo met een bepaald bedrag stijgt. Jij bent degene die dat bedrag bepaalt.
Ja, u kunt alle stortingen die u heeft gedaan controleren via de transactiegeschiedenis.
Ja, u kunt de status van uw opnameverzoek controleren via de transactiegeschiedenis. Als de status van uw opname nog steeds 'In behandeling' is, kunt u de opname desgewenst annuleren.
Er is hier niets om je zorgen over te maken. Zodra het casino uw documenten heeft ontvangen, worden ze elektronisch opgeslagen in een beveiligde omgeving met beperkte toegang.
U kunt alle benodigde documenten naar het volgende e-mailadres sturen: accounting@gratorama.com. We raden je aan om kopieën van hoge kwaliteit op te sturen, zodat het casino je gegevens zonder onnodige vertraging kan verifiëren.
Het casino kan van u verlangen dat u enkele of alle van de volgende documenten opstuurt:
Kopie van een identiteitsbewijs met foto – Dit omvat een kopie van uw paspoort, rijbewijs of nationale identiteitskaart. Zorg er bij het verzenden van een kopie voor dat alle details op het document zichtbaar zijn.
Kopie van uw creditcard – U dient een kopie mee te sturen van de voor- en achterkant van de creditcard waarmee u heeft betaald. Voor uw eigen veiligheid adviseren wij u de 8 middelste cijfers op de voorkant van de kaart en de 3-cijferige beveiligingscode op de achterkant van de kaart te blokkeren.
Bewijs van adres – Om een bewijs van uw adres op te sturen, kunt u een kopie van een energierekening of een creditcardafschrift meesturen. Dit moet een recent document zijn waar uw naam en adres op staan. Als u een creditcardafschrift verstuurt, adviseren wij u om de acht middelste cijfers van de creditcard te blokkeren.