[%s:provider_name] Review - Account

account
Spelers kunnen slechts één account hebben bij No Bonus Casino. Als het casino zich realiseert dat spelers meer dan één account hebben, behouden ze zich het recht voor om dergelijke accounts te sluiten.
Verificatie proces
Spelers moeten hun account bij No Bonus Casino verifiëren op het moment dat ze het aanmaken. Dit zal het hen gemakkelijker maken. Het casino is door de kansspelwetten van Malta verplicht om de identiteit van elke speler te verifiëren voordat ze hun geld kunnen opnemen.
Om hun account te verifiëren, moet elke speler kopieën van wettelijke documenten meesturen om zijn identiteit, adres en betaalmethode te bewijzen. Het goede nieuws is dat dit één keer moet worden gedaan, en zodra de speler zijn identiteit heeft geverifieerd, hoeft hij het niet nog een keer te doen. Spelers moeten er rekening mee houden dat het casino zich het recht voorbehoudt om aanvullende documenten op te vragen op elk moment dat zij dit nodig achten.
Aanmelden, gebruikersnaam en wachtwoord
Elke speler moet een persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord kiezen op het moment dat hij zijn account aanmaakt. Spelers kunnen hun wachtwoord wijzigen op elk moment dat zij denken dat dit nodig is. Bovendien raden we spelers aan om hun wachtwoorden om veiligheidsredenen van tijd tot tijd te wijzigen.
Spelers moeten deze informatie veilig bewaren en met niemand anders delen. Spelers die denken dat iemand anders hun gegevens gebruikt om in te loggen op hun account, moeten zo snel mogelijk contact opnemen met de klantenservice.